inMobilus

inMobilus

Aplikacja mobilna dla przedstawicieli handlowych

 

inMobilus to zbudowany modułowo system sprzedaży mobilnej. Dzięki możliwości pracy offline i online, inMobilus w połączeniu z oprogramowaniem do prowadzenia sprzedaży staje się nieprzecenionym narzędziem w codziennej pracy terenowych przedstawicieli handlowych. Innowacyjnym rozwiązaniem jest przygotowanie aplikacji w dwóch osobnych wersjach interfejsu zoptymalizowanego pod dany typ urządzenia: tablet lub smartfon. Aplikacja działa na najnowszych mobilnych platformach systemowych – Android lub iOS.

 

Rozwiązanie mobilne składa się z następujących komponentów:

 

  • Aplikacji mobilnej
  • Serwer licencji

 

Serwer licencji – służy do synchronizacji danych z systemu Subiekt GT do aplikacji mobilnej
i w drugą stronę. Pozwala również na ustawienie parametrów synchronizacji, profilowanie kontrahentów, towarów oraz innych obiektów pod wybrane aplikacje mobilne. Pozwala też na ustawienie uprawnień w danej aplikacji mobilnej na wybranym urządzeniu. Aplikacja umożliwia podgląd wszystkich informacji zbieranych z urządzeń. Dzięki geolokalizacji wszystkich danych, w aplikacji mobilnej można analizować na mapie aktywność przedstawicieli oraz wykrywać nadużycia.

 

 


 

Aplikacja mobilna dostępna jest w trzech modułach:

 

  • Preselling
  • Vanselling
  • CRM

 

Preselling – moduł umożliwiający zamawianie. Dzięki zaimplementowanym narzędziom umożliwia zamawianie towarów/usług w imieniu klienta. Dane przesyłane są do systemu Subiekt GT, gdzie następuje ich weryfikacja i realizacja.

 

Vanselling – moduł umożlwiający pełną sprzedaż. Vanselling umożliwia realizację procesu sprzedażowego od wyboru towarów i usług, przez przyjęcie płatności i rozliczenia kontrahenta do wystawienia stosownego dokumentu dzięki zaimplementowanej komunikacji bluetooth
z urządzeniami drukującymi oraz mobilnymi urządzeniami fiskalnymi (Posnet, Novitus).

 

CRM – moduł zarządzania relacjami z klientami. Pozwala na ofertowanie, planowanie
i raportowanie spotkań z klientami oraz wizyt w placówkach klienta.

 

Korzyści korzystania z aplikacji inMobilus:

 

  • Wybór modułu, korzystnego do zastosowania i dostosowanego do określonego typu sprzedaży,
  • Rozliczanie kontrahentów, w tym przyjmowanie i ewidencjonowanie wpłat pieniężnych,
  • Dostęp i podgląd historii dokumentów,
  • Raporty i zestawienia.

 

Aplikacja inMobilus dzięki zaawansowanym możliwościom oraz zastosowaniu intuicyjnego, graficznego interfejsu użytkownika usprawnia procesy sprzedażowe. Aplikacja powstała
w odpowiedzi na rosnące oczekiwania sektora handlowo–usługowego. Prostota użytkowania sprawia, że proces implementacji rozwiązania w firmie skrócony zostaje do wymaganego minimum.