inkontrahent systemy B2B i sklepy inernetowe
inKontrahent – systemy B2B i sklepy internetowe
Platforma handlu elektronicznego B2B i B2C
inKontrahent to zbudowany modułowo system B2B lub B2C przeznaczony do prowadzenia sprzedaży internetowej. Najważniejszą cechą systemu inKontrahent jest pełna integracja
z działającym w firmie programem Subiekt GT.
Korzyści z uruchomienia sprzedaży internetowej w oparciu o system inKontrahent:
- Oszczędność czasu – dane wprowadzone do systemu Subiekt GT nie muszą być ponownie wprowadzane do systemu inKontrahent – są one przesyłane
i aktualizowane w Internecie automatycznie.
- Bezobsługowość – zaletą systemu inKontrahent jest przede wszystkim jego bezobsługowość. Przy minimalnym nakładzie pracy, który jest poświęcony na codzienną pracę z systemem sprzedaży mają Państwo pewność, że informacje
w systemie inKontrahent są zawsze aktualne. Nie ma potrzeby delegowania pracownika, aby obsługiwał system sprzedaży internetowej.
- Kontrola stanów magazynowych – system inKontrahent na bieżąco aktualizuje
w Internecie stany magazynowe z systemu sprzedaży, dzięki czemu nie ma konieczności ręcznej, codziennej aktualizacji stanów magazynowych w Internecie. Państwa klienci zawsze widzą aktualne stany magazynowe.
- Panel klienta – w systemie inKontrahent klient ma możliwość na bieżąco monitorować status swojego zamówienia, stan płatności oraz ma wgląd do historii zamówień. inKontrahent umożliwia także pobranie dokumentów handlowych bezpośrednio ze strony w formacie PDF. inKontrahent automatycznie wysyła powiadomienia mailowe o potwierdzeniu złożenia zamówienia wraz z informacją
o wybranej dostawie i formie płatności oraz zmianie statusu zamówienia.
- Integracja z rozwiązaniami dodatkowymi:
- inDodatki – Klasyfikator – rozwiązanie przeznaczone do zarządzania grupami
i cechami kontrahentów oraz towarów. - inDodatki – Indywidualne ceny – który jest niezastąpionym narzędziem pozwalającym na zarządzanie polityką cenową klientów.
- inDodatki – Program lojalnościowy – pozwala na przydzielanie rabatów po przekroczeniu ustalonego progu zakupów lub nadaje punkty lojalnościowe, które klient może zamienić na nagrody rzeczowe.
- inDodatki – Serwis – pozwala na wprowadzenie zgłoszeń serwisowych oraz wyświetlanie zleceń (aktywnych oraz historycznych).
- Minimalne wymagania techniczne – inKontrahent nie wymaga własnego serwera internetowego, ani stałego łącza. Może działać na naszym, dedykowanym serwerze inkontrahent.pl lub na innym hostingu. Ponadto inKontrahent nie wymaga Sfery dla Subiekta GT.
- Wielofunkcyjność – system inKontrahent może pracować w konfiguracji systemu B2B (obsługą klientów hurtowych, dostęp tylko po zalogowaniu), w konfiguracji B2C (sprzedaż detaliczna, zamawianie przez niezalogowanych klientów) lub w konfiguracji połączonej (sprzedaż detaliczna dla niezalogowanych, po zalogowaniu klienci hurtowi mają dostęp do swoich cen, rabatów, historii dokumentów i płatności). Można też uruchomić kilka osobnych systemów na jednym podmiocie Subiekta GT(wariant wielosklepowy).
- Projekt graficzny – w cenie inKontrahenta dostosowujemy wygląd systemu do istniejącej strony internetowej bądź otrzymanego projektu. Istnieje również możliwość skorzystania z usług naszych grafików, którzy przygotują dla Państwa indywidualny projekt graficzny w oparciu o przedstawione przez Państwa wytyczne.
- Wsparcie techniczne – w ramach realizacji projektu gwarantujemy wsparcie techniczne związane z uruchomieniem inKontrahenta oraz opiekę posprzedażną. Nasi specjaliści pomogą Państwu w przygotowaniu odpowiednich rozwiązań, przedstawią wytyczne niezbędne do prawidłowego działania systemu, wdrożą oraz przeprowadzą szkolenie, a także uruchomią gotowy system.
- Indywidualna realizacja – Decydując się na indywidualne rozwiązania klient otrzymuje dokładnie to, czego chce i co mu jest potrzebne. System jest dopasowany do specyfiki branży klienta oraz zgodny z wizją zamawiającego. Każda realizacja systemu inKontrahent ma unikatowe cechy. Nasi programiści tworzą system wraz
z klientem i służą wiedzą oraz doświadczeniem, które pozwoli na racjonalizację kosztów oraz stworzenie systemu zgodnie z oczekiwaniami zarówno zamawiającego jak i jego klientów. W wyjątkowo pilnych sytuacjach proponujemy wariant inKontrahent Ekspres, czyli wdrożenie systemu i uruchomienie sprzedaży internetowej w ciągu 48 godzin.
- Łatwa obsługa – oddajemy do rąk klienta system, którym można samodzielnie administrować bez konieczności posiadania wiedzy informatycznej lub programistycznej. W każdej chwili klient, może włączyć lub wyłączyć określoną funkcję w systemie. inKontrahent nie posiada skomplikowanego panelu administracyjnego. Wszelkie informacje pobierane są bezpośrednio z Subiekta GT.
- Możliwość rozbudowy – inKontrahent w dowolnym momencie może zostać rozbudowany o dodatkowe funkcje. Możliwość modyfikacji oraz rozbudowy systemu pozwala reagować na zmieniające się potrzeby oraz trendy w e–biznesie.
- Optymalizacja SEO – aby inKontrahent był widzialny w sieci i aby klienci mogli łatwo do niego trafiać, już na etapie realizacji optymalizujemy system pod kątem wyszukiwarek.
- Integracja – atrakcyjność systemu polega również na integracji z portalami społecznościami, porównywarkami cen, systemami płatności elektronicznych czy portalami zbierającymi opinie klientów na temat sklepu internetowego.
- Import zamówień – możliwość importu zamówień przez klientów w różnych formatach: .csv, .xls, .epp itp.
- E–biznes – proponujemy klientom prowadzenie działań z zakresu pozycjonowania oraz prowadzenia kampanii linków sponsorowanych. Prowadzimy kampanie na Facebooku. Wszystko po to, by system jak najlepiej spełniał swoją funkcję – zwiększał sprzedaż
i zarabiał na siebie.