inkontrahent systemy B2B i sklepy inernetowe

inKontrahent – systemy B2B i sklepy internetowe

Platforma handlu elektronicznego B2B i B2C

 

inKontrahent to zbudowany modułowo system B2B lub B2C przeznaczony do prowadzenia sprzedaży internetowej. Najważniejszą cechą systemu inKontrahent jest pełna integracja
z działającym w firmie programem Subiekt GT.

 

Korzyści z uruchomienia sprzedaży internetowej w oparciu o system inKontrahent:

  1. Oszczędność czasu – dane wprowadzone do systemu Subiekt GT nie muszą być ponownie wprowadzane do systemu inKontrahent – są one przesyłane
    i aktualizowane w Internecie automatycznie.

 

  1. Bezobsługowość – zaletą systemu inKontrahent jest przede wszystkim jego bezobsługowość. Przy minimalnym nakładzie pracy, który jest poświęcony na codzienną pracę z systemem sprzedaży mają Państwo pewność, że informacje
    w systemie inKontrahent są zawsze aktualne. Nie ma potrzeby delegowania pracownika, aby obsługiwał system sprzedaży internetowej.

 

  1. Kontrola stanów magazynowych – system inKontrahent na bieżąco aktualizuje
    w Internecie stany magazynowe z systemu sprzedaży, dzięki czemu nie ma konieczności ręcznej, codziennej aktualizacji stanów magazynowych w Internecie. Państwa klienci zawsze widzą aktualne stany magazynowe.

 

  1. Panel klienta – w systemie inKontrahent klient ma możliwość na bieżąco monitorować status swojego zamówienia, stan płatności oraz ma wgląd do historii zamówień. inKontrahent umożliwia także pobranie dokumentów handlowych bezpośrednio ze strony w formacie PDF. inKontrahent automatycznie wysyła powiadomienia mailowe o potwierdzeniu złożenia zamówienia wraz z informacją
    o wybranej dostawie i formie płatności oraz zmianie statusu zamówienia.

 

  1. Integracja z rozwiązaniami dodatkowymi:
  • inDodatki – Klasyfikator – rozwiązanie przeznaczone do zarządzania grupami
    i cechami kontrahentów oraz towarów.
  • inDodatki – Indywidualne ceny – który jest niezastąpionym narzędziem pozwalającym na zarządzanie polityką cenową klientów.
  • inDodatki – Program lojalnościowy – pozwala na przydzielanie rabatów po przekroczeniu ustalonego progu zakupów lub nadaje punkty lojalnościowe, które klient może zamienić na nagrody rzeczowe.
  • inDodatki Serwis – pozwala na wprowadzenie zgłoszeń serwisowych oraz wyświetlanie zleceń (aktywnych oraz historycznych).

 

  1. Minimalne wymagania techniczneinKontrahent nie wymaga własnego serwera internetowego, ani stałego łącza. Może działać na naszym, dedykowanym serwerze inkontrahent.pl lub na innym hostingu.  Ponadto inKontrahent nie wymaga Sfery dla Subiekta GT.

 

  1. Wielofunkcyjność – system inKontrahent może pracować w konfiguracji systemu B2B (obsługą klientów hurtowych, dostęp tylko po zalogowaniu), w konfiguracji B2C (sprzedaż detaliczna, zamawianie przez niezalogowanych klientów) lub w konfiguracji połączonej (sprzedaż detaliczna dla niezalogowanych, po zalogowaniu klienci hurtowi mają dostęp do swoich cen, rabatów, historii dokumentów i płatności). Można też uruchomić kilka osobnych systemów na jednym podmiocie Subiekta GT(wariant wielosklepowy).

 

  1. Projekt graficzny – w cenie inKontrahenta dostosowujemy wygląd systemu do istniejącej strony internetowej bądź otrzymanego projektu. Istnieje również możliwość skorzystania z usług naszych grafików, którzy przygotują dla Państwa indywidualny projekt graficzny w oparciu o przedstawione przez Państwa wytyczne.
  2. Wsparcie techniczne – w ramach realizacji projektu gwarantujemy wsparcie techniczne związane z uruchomieniem inKontrahenta oraz opiekę posprzedażną. Nasi specjaliści pomogą Państwu w przygotowaniu odpowiednich rozwiązań, przedstawią wytyczne niezbędne do prawidłowego działania systemu, wdrożą oraz przeprowadzą szkolenie, a także uruchomią gotowy system.

 

  1. Indywidualna realizacja – Decydując się na indywidualne rozwiązania klient otrzymuje dokładnie to, czego chce i co mu jest potrzebne. System jest dopasowany do specyfiki branży klienta oraz zgodny z wizją zamawiającego. Każda realizacja systemu inKontrahent ma unikatowe cechy. Nasi programiści tworzą system wraz
    z klientem i służą wiedzą oraz doświadczeniem, które pozwoli na racjonalizację kosztów oraz stworzenie systemu zgodnie z oczekiwaniami zarówno zamawiającego jak i jego klientów. W wyjątkowo pilnych sytuacjach proponujemy wariant inKontrahent Ekspres, czyli wdrożenie systemu i uruchomienie sprzedaży internetowej w ciągu 48 godzin.

 

  1. Łatwa obsługa – oddajemy do rąk klienta system, którym można samodzielnie administrować bez konieczności posiadania wiedzy informatycznej lub programistycznej. W każdej chwili klient, może włączyć lub wyłączyć określoną funkcję w systemie. inKontrahent nie posiada skomplikowanego panelu administracyjnego. Wszelkie informacje pobierane są bezpośrednio z Subiekta GT.

 

  1. Możliwość rozbudowy – inKontrahent w dowolnym momencie może zostać rozbudowany o dodatkowe funkcje. Możliwość modyfikacji oraz rozbudowy systemu pozwala reagować na zmieniające się potrzeby oraz trendy w e–biznesie.

 

  1. Optymalizacja SEO – aby inKontrahent był widzialny w sieci i aby klienci mogli łatwo do niego trafiać, już na etapie realizacji optymalizujemy system pod kątem wyszukiwarek.
  2. Integracja – atrakcyjność systemu polega również na integracji z portalami społecznościami, porównywarkami cen, systemami płatności elektronicznych czy portalami zbierającymi opinie klientów na temat sklepu internetowego.

 

  1. Import zamówień – możliwość importu zamówień przez klientów w różnych formatach: .csv, .xls, .epp itp.

 

  1. E–biznes – proponujemy klientom prowadzenie działań z zakresu pozycjonowania oraz prowadzenia kampanii linków sponsorowanych. Prowadzimy kampanie na Facebooku. Wszystko po to, by system jak najlepiej spełniał swoją funkcję – zwiększał sprzedaż
    i zarabiał na siebie.